miércoles, 26 de febrero de 2014

Borda pasiegoa

Horaingo proiektu hau, proiektu motz bat izan da. Borda pasiego bat aukeratu behar genuen eta honen ezaugarriak eta historia ikertu. Hau ikasi hondoren borda berritu eta hiru pertsonentzako asteburu pasa edo oporretako txabola bat egin behar genuen.

Nik aukeratutako txabola honakoa izan da:

San Roque de riomiera hondoan kokatzen da eta bere fatzada printzipalak hegoaldera ematen du gutxigorabera.
Ikertzen egon ondoren eta nire ingurura begira ikusi nuen hemen Euskal Herrian ere bazeudela bordak ezaugarri antzekoekin.

Borda hau Etxarri inguruan aurkitzen da Palomerasen. Hau ere maldan dago eta borda pasiegoak bezala bi sarrera ditu, beheko pisua ikuilua delarik.

Kanpoko axonometría


Barneko axonometría:
Ala ere axonometrian beti geratzen zen zerbait ikusten ez zelarik goikoak tapatuta, beraz izan daitezken zalantzak argitu nahian laguntza bezala bi oin tziki egin ditut:


azkenik proiektua ulertzen laguntzako ideia maketa bat ere egin dut. Geienbat zegoen maldari nola egokitzen zen borda argitu nahi izan dut eta zegoen desnivela eskailerekin nola konpondu dudan. Honeta aparte ateak eta lehioak nola izango ziren ere argitu nahi izan dut.



No hay comentarios:

Publicar un comentario